חסרונות איפור קבוע: ממה כדאי לך להיזהר רגע לפני הטיפול? | אולה קגן
חסרונות איפור קבוע

חסרונות איפור קבוע

שתפו את הפוסט:

חשוב לציין, שלמרות היתרונות העצומים באיפור הקבוע ישנם חסרונות, כמו בכל דבר אחר בחיים.
חסרונותיו של האיפור הקבוע אינם רבים, אך למי מאתנו שמעוניינת לעשות את הטיפול חשוב לדעת מה הם כדי לקבל החלטה שלמה ומושכלת. הנה החסרונות:

הסרת איפור קבוע היא משימה לא פשוטה – כאשר מדובר באיפור קבוע, כשמו, הוא תהליך קבוע שמלבד הדהייה הקלה שקורית באופן טבעי תהליך ההסרה שלו יצריך מכשיר לייזר שעלול להיות תהליך כואב ויקר שעלול להשאיר צלקות.

דהיית האיפור – למרות היותו איפור קבוע, והיות התהליך התחייבות לכל החיים, האיפור הקבוע דוהה כמו כל קעקוע אחר ולעיתים תצטרכי לחזור על ההליך כדי לחזק את מראה האיפור הקבוע.

ממה חשוב להיזהר

אם את מעוניינת לבצע את הטיפול, תהיי חייבת לזכור שטיפול זול עלול לעלות לך ביוקר. ישנם לא מעט מטפלים ומטפלות המציעים טיפולי איפור קבוע, אך כל אחד הוא שונה מקודמו ולא כולם נמצאים באותו טווח האיכות. כאשר הטיפול מבוצע בצורה לא מקצועית, את מסתכנת בסכנות בריאותיות ואסתטיות לא פשוטות שנובעות כתוצאה מטיפול לקוי. הנה כמה סיכונים אפשריים מטיפול לקוי:

זיהום ומחלות – בגלל שהאיפור הקבוע נעשה בעזרת מחט המחדירה דיו אל העור, כמו קעקוע, יכולים להופיע זיהומים במידה ונעשה שימוש במחט שאיננה נקייה ובמקרים מסוימים המחט המלוכלכת עלולה להעביר מחלות קשות. כשאת מגיעה לטיפול איפור קבוע, קריטי שתוודאי שהמטפל או המטפלת שתבצע את הטיפול שומרת על כללי היגיינה וסטריליזציה.

תוצאה מכוערת – איפור ככלל ואיפור קבוע בפרט, הוא אומנות של ממש. ולכן, יש מטפלים שיעשו עבודה טובה יותר, ויש מטפלים שיכולים לגרום לך "להיתקע" עם איפור לא אסתטי, מוגזם, או לא שווה. חשוב מאוד שתבקשי לראות את תיק העבודות של המטפל או המטפלת לפני הטיפול כדי לדעת בדיוק איזה תוצאה תקבלי לאחר הטיפול.

האיפור הקבוע הוא בחירה מצוינת הן מטעמים קוסמטיים והן מטעמים רפואיים להעלמת פגמים חמורים שגורמים ללא מעט חוסר ביטחון. בעולם האיפור הקבוע ישנם 2 סוגים של טיפול מרכזיים המשמשים לצרכים השונים של המטופל. הראשון הוא האיפור הקבוע הקלאסי האסתטי, שבו מקעקעים באופן קבוע אייליינר, שפתונים או צלליות.

ואילו באיפור הקבוע הפארא-רפואי, הטיפול מבוצע כדי לטשטש פגמים חמורים כמו צלקות מכוערות וגדולות, פגמי פיגמנטציה, שחזור פטמות ומילוי קרחות באזור הקרקפת. האיפור הקבוע יוכל להחזיר לך זמן יקר אותו את מבזבזת יום יום מול המראה כדי לדייק את מראה האיפור שלך, ולחסוך לך גם לא מעט כסף על איפור רגיל.

יש לזכור שהטיפול הוא טיפול קבוע ולכן ההחלטה צריכה לבוא ממקום שלם ומחויב לתוצאה. ישנם גם סכנות בריאותיות ואסתטיות הכרוכות בטיפול לקוי שמבוצע על ידי מטפלים לא היגייניים או מקצועיים ולכן, אם החלטת שאת רוצה לשנות את חייך ולעשות איפור קבוע על הפנים, חשוב שתפני למטפל או מטפלת מוסמכת ובעלת ניסיון של שנים רבות.

טיפולי מיקרובליידינג
טיפולי איפור
אולה קגן

מיקרובליידינג

מה זה מיקרובליידינג? מיקרובליידינג הוא טיפול אסתטי פופולרי, בו משתמשים בעט מדויקת בעלת 10-12 מחטים שמציירת את הגבות שלנו מחדש, כל שערה בנפרד, על מנת

קראי עוד >
חסרונות איפור קבוע
טיפולי איפור
אולה קגן

חסרונות איפור קבוע

חשוב לציין, שלמרות היתרונות העצומים באיפור הקבוע ישנם חסרונות, כמו בכל דבר אחר בחיים. חסרונותיו של האיפור הקבוע אינם רבים, אך למי מאתנו שמעוניינת לעשות

קראי עוד >
טיפול קוסמטי - איפור שפתיים
טיפולי איפור
אולה קגן

איפור קבוע בקריות

כמה פעמים חשבת על לשדרג לעצמך את המראה ? שמעת מחברות ומשפחה על איפור קבוע והלחמת ריסים,אבל בעצם לא הבנת כלום נשארת עם שאלות חששות

קראי עוד >