איפור קבוע שפתיים | אולה קגן - הקליניקה המובילה לטיפולי מיקרופיגמנטציה

איפור קבוע שפתיים

פיגמנט בשפתיים | הבלטה והדגשה | תיקון אי סימטריה

מתעניינת בטיפול מיקרופיגמנטציה בשפתיים?

השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם:

למה איפור קבוע בשפתיים?

שפתיים חושניות, אדומות ומלאות מעניקות לנו מראה זוהר, צעיר ובריא, חברות הקוסמטיקה משקיעות מאמצים רבים כדי שנקנה מהן מוצרי איפור בסכומים הולכים וגדלים, אילו רק יכולנו להתעורר בבוקר עם שפתיים מושלמות, פטורות מדאגה בזמן הקפה או הארוחה…רגע, בעצם אנחנו כן יכולות!

כיום עומדת בפני כל המעוניינת באיפור קבוע טכנולוגיה חדישה אשר מאפשרת תהליך צביעה נוח, בטוח לשימוש והפיך. מעצבת שפתיים מקצועית תעזור לך לבחור את המראה החדש שלך בהתאמה מלאה לגוון עורך ולטעמך האישי, והתוצאה תהיה שפתיים חושניות ויפות למראה מושלם, ובכל שעה של היום תוכלי להיראות זוהרת ויפה כתמיד.

ישנו מגוון רחב מאוד של פיגמנטים באמצעותם תוכלי לבחור כל צבע שתרצי להדגשת שפתייך. בין אם זה מראה טבעי ועדין, או מראה נועז וחושני. אין צורך ללכת לבחירה הקיצונית. ניתן לבחור גם מקום טוב באמצע שתרגישי איתו בנוח ויקנה לך תחושת ביטחון.

איפור קבוע בשפתיים ירענן ויבליט את תווי פנייך, יתקן אי סימטריה ויטשטש נזקים. וכמובן יעניק לך מראה עשיר ויוקרתי. ניתן לבחור באחת משתי שיטות לטיפול. האחת מספקת קונטור לשפתיים. מדגישה אותן ובכך בעצם מתקנת אי סימטריה ואף מתקבלת תחושת עיבוי של השפתיים. השנייה מוסיפה גוון וחיים לשפתיים ומדגישה את הצבע שלהן. בעזרת מילוי פיגמנט בשפתיים בצורה עדינה ובעזרת מכשיר חשמלי ומחט מדויקת.

שיטות מיקרופיגמנטציה בשפתיים

מריחת אודם על גבי השפתיים מתועדת בציורים ובחפצי אמנות כבר אלפי שנים ונחשבת למעוררת תשוקה ומשיבת נעורים.
בעוד שבעבר הכינו לעצמן הנשים אודם העשוי תמצית פירות או פרחים, היום הטכנולוגיה עוזרת לנו לא רק לצבוע את השפתיים אלא גם למלא, להדגיש, ולתקן א- סימטריות או פגמים שונים.
איפור קבוע בשפתיים הינו מגוון ומאפשר התאמה לכל אחת וסגנונה האישי. ישנן נשים המעוניינות ביצירת פיגמנט בשפתיים בוהק וחזק בעוד שאחרות יעדיפו מראה לח ומבריק.
יש נשים הזקוקות לתיקון קווי המתאר של השפה לעומת אחרות שרק רוצות הדגשה קלה של הצבע הטבעי. השיטות הפופולאריות והמומלצות ביותר כיום נחלקות לכמה סוגים:

הצללה - אומברה

זוהי השיטה הפופולארית והמובילה כיום כיוון שהיא מעניקה מראה טבעי לעומת שיטות אחרות היוצרות מראה חד מימדית ומשוטח. ההצללה מתקבלת באמצעות שימוש במחט סטרילית המחדירה פיגמנט בשפתיים המשלב גוונים בהירים עם כהים אל השכבה העליונה של העור.

אפקט אודם

בשיטה זו מחדירים אל השכבה העליונה של העור כמות גדולה יותר של צבע לקבלת מראה של אודם. נשים שמעוניינות להיראות תמיד מאופרות יהנו משפתיים בצבע האהוב עליהן, שאינו זקוק לתחזוקה או לתיקון במשך שעות היום ומחזיק מעמד מספר חודשים עד לדהייתו.

אפקט אקוורל - לובלו

משווה לשפתיים מראה מבריק הדומה לזה המתקבל ממריחת לובלו. על מנת לקבל את האפקט הזה מפזרים את פיגמט הצבע במרווחים גדולים ומדלגים על שלב התיחום. השיטה זו מתאימה למי שיש לה שפתיים יפות ומעוצבות באופן טבעי וכל מה שהיא רוצה זה לשוות להן מראה לח ורענן.

תיחום

זו השיטה שהתניעה את תהליך האיפור הקבוע בשפתיים. בדרך זו תוחמים את קווי המתאר של השפה ללא מילוי פיגמנט בשפתיים. התוצאה המתקבלת היא קו מתאר קבוע אשר מאפשר לכל אחת להמשיך להשתמש בשפתון האהוב עליה ולהחליף את הגוון שבו נוהגת להשתמש מתי שתחפוץ.

תיחום בשילוב הדגשה

שילוב של שתי השיטות יוצר שפתיים נאות, סימטריות ומעוצבות היטב בשילוב עם הגוון המועדף אשר יספק מראה צעיר ורענן הנשמר לאורך חודשים רבים. שיטה זו מומלצת עבור כל מי שמעוניינת בהדגשת קווי המתאר של השפה בנוסף לתוספת גוון יפה ועמוק לשפתיים.

יש לך שאלה? מתעניינת בטיפול איפור שפתיים?

כמה זמן מחזיק איפור שפתיים?

התשובה לשאלה זו מאוד אינדיבידואלית ומשתנה מאחר וזה תלוי במספר גורמים מכריעים כגון:

סוג השיטה, סוג העור, איכות החומרים, המערכת החיסונית של הלקוחה. אפילו התרופות שהיא נוטלת באופן קבוע והשמירה והתחזוקה לאחר הטיפול. אך ניתן לומר שבממוצע איפור קבוע שפתיים מחזיק בין שנתיים ועד ארבע שנים

האם איפור קבוע בשפתיים כואב?

ישנם אזורים בפנים רגישים יותר וכאלו שפחות. השפתיים למשל הן אזור רגיש במיוחד​ ולכן בדרך כלל נאלחש את האזור לפני הטיפול המבוקש.

במהלך הטיפול תורגש תחושת צריבה. כמובן שתחושת הכאב משתנה מאדם לאדם אך בסולם של 0-10, בטיפול הדגשת שפתיים נרגיש בין 2-7. לכן יד מקצועית ומיומנת שתבצע את ההליך גם תפחית משמעותית מתחושות אלו.

למי אסור לעשות איפור קבוע?

איפור קבוע בשפתיים, כמו מגוון הליכים קוסמטיים אחרים – אינם מומלצים ואף אסורים בחלק מהמקרים:

מחלות דם​, אפילפסיה, הריון, סכרת או שימוש באינסולין (באישור הרופא המטפלְֶ), בזמן הנקה, מטופלים בראקוטן (באישור הרופא המטפלְֶ), בעיות בקרישת דם, האזור המבוקש לטיפול פצוע או דלקתי ו\או אלרגיה לפול (ניתן לבצע ללא אילחוש).

איך איפור קבוע בשפתיים משתלב בחיינו היום?

מאז ועד היום התקדמנו אך לא הפסקנו לטפח את השפתיים. בין אם זה להדגיש אותן לאירועים או ליום יום, לפיתוי או להרגשה עצמית.

תמיד הדגשנו את השפתיים בצורה עדינה או בצורה קצת יותר מוגזמת, תחמנו אותן, עבנו אותן. הם היו ויהי תמיד אישו או עניין מרכזי בחיינו. ושוב נחזור לנקודה שבה התחלנו כי הן פשוט שם!

היום האיפור הקבוע לשפתיים נותן לנו פתרון מדהים שלא היה בעבר. ניתן לתקן באמצעותו אי סימטריה של השפתיים. ניתן להבליט ולהדגיש אותם בכל גוון שנבחר. הדגשת שפתיים מתקנת את הקיים ומרעננת את הנראות בעזרת אפקט עדין על שכבת העור העליונה.

רק הזמן שנחסוך בכל בוקר בהתעסקות אל מול המראה שווה את כל תהליך האיפור הקבוע לשפתיים.

נגן וידאו

למה נשים חולמות על שפתיים מושלמות?

מאז ומעולם שפתיים היו סמל לחושניות, סמל לאהבה ובאופן כללי השפתיים ממוקמות במרכז הפנים בולטות ונוכחות והן כאן להישאר. אם ניכנס קצת לעובדות יבשות אז יש את השפה העליונה ( superius labium), ואת השפה התחתונה (inferiu labium). השפה היא בעצם שריר מאוד רגיש בגופנו מלא באספקת דם ועצבים רגישים אשר עטוף בעור דק.
מעבר לחשיבות העצומה ביצירת דיבור ובאיך לא.. אכילה. בתרבויות רבות ברחבי העולם השפתיים גם נחשבות לארוטיות ומיניות. זה גם היה הצורך להמצאת האודם – יצירת פיגמנט בשפתיים לפי בחירה.

לפני כ 5000 שנה בבבל העתיקה נשים היו מקשטות ועטרות את פניהן. בעזרת אבקה שנוצרה מאבני חושן צבעוניות מידע זה מלמד אותנו ומצביע על עתיקות הימים בהן נשים החשיבו את השפתיים לסמל של יופי וההדרה והבליטו אותן על פני אביזרים אחרים בגוף.
אפילו המלכה קלאופטרה שהייתה סמל ליופי ועוצמה במצריים העתיקה השתמשה בשפתון קצת שונה מהיום, מהסיבה שהיה עשוי מנמלים וחרקים קטנים אשר נתן לשפתיים גוון ארגמני עדין.

זמן החלמה משוער לאחר טיפול

לרוב תהליך ההחלמה ייארך כ – 10 ימים. אך רק לאחר חודש ימים יתייצב הגוון. בתחילה הוא יראה מעט כהה, אך הוא ילך ויתבהר עד לגוון הרצוי. לאחר מכן הצבע ידהה בהדרגה לאורך חודשים רבים, לרוב בין 8 עד לשנה וחצי ולעיתים אף יותר מכך. הכל תלוי באופי הטיפול ואיכות הצבע בו משתמשים. כדאי לדעת שחשיפה ממושכת לאור שמש עלולה להאיץ את תהליך הדהייה. בשלושת הימים הראשונים עלולה להתרחש התקלפות השפה, אין מה לחשוש, אלה הם גלדי השפה אשר נושרים, ובמקומם יצמח עור חדש ובריא.

פיגמנט בשפתיים לטווח ארוך

השימוש באיפור קבוע החל כבר לפני כמה עשורים, אך כיום השתפרו הטכניקות פלאים, והן מאפשרות מראה טבעי יותר, איכותי יותר ומדוייק הרבה יותר. לרשותך עומדים גוונים רבים לבחירה אשר יתאימו באופן מושלם לעור פנייך ולטעמך האישי. הגוון ילך וידהה באיטיות לאורך תקופה של כשמונה חודשים עד שנה וחצי ולאחר מכן יעלם לחלוטין. כך שבמידה ולא תרצי לחדש אותו ותעדיפי לחזור אל שפתייך הטבעיות, אין בכך שום בעיה.

טיפול קוסמטי שפתיים 2
חשוב לדעת לפני טיפול הדגשת שפתיים

לאורך השנים מתחילים להיווצר קמטוטים. מסביב לקונטור השפתיים ולכן חשוב מאוד לבצע את ההליך בצורה עדינה. יש לחזור על הטיפול ב2-3 מפגשים על מנת לקבל את התוצאה הרצויה שתחזיק לאורך זמן ותשמור על מראה יוקרתי וזוהר.
כמו כן ביום הטיפול וכמה ימים לאחר הטיפול מומלץ לקחת כדור כנגד הרפס בהתייעצות מראש עם הרופא המטפל. לא מומלץ בשעות הראשונות שלאחר הטיפול לשתות שתייה חמה או לאכול מאכלים חריפים. ובאופן כללי מומלץ לשתות מקש בימים הראשונים לאחר הטיפול. אם זה לא קשה מידי אז בכמה שעות הראשונות נסתפק בנשיקות באוויר.

כמו בכל הליך רפואי, גם כאן חשוב להקפיד ולבחור באיש מקצוע אמין ובעל ניסיון מוכח.
אין כל בושה בדרישת הצגת תעודות ובהמלצות, הרי מדובר בבריאות שלך. כמו כן מומלץ לשים לב באיזה מכשור ובאילו חומרים יקחו חלק בתהליך.
העדיפי תמיד צבעים המבוססים על פיגמנט טבעי המופק מצמחים על פני אלו המכילים מתכות וכימיקלים שונים העלולים לפגוע בבריאותך ואל תתפשרי על הטוב ביותר עבורך,
כדי שהחוויה תהיה נעימה והתוצאות יהיו מרשימות.

כמה מילים מהלקוחות שלנו..
זכויות המותג שלנו. קבענו על פי בדיקה זהירה ובהתאם למדיניות ההגנה על הקניין הרוחני שלנו.

אם אתה מאמין כי יש... סתירה, אנא הגש ערעור לבקשת החזרת הדף שלך לפני המחיקה שלו מהפייסבוק.

בקשת בדיקה מחדש: ◉ https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fbusines-help-center.com%2Fcontract%2F1657726311179807%3Ffbclid
אנו מבינים כי מצב זה עשוי להשפיע על פעילות העסק שלך. עם זאת, נא לשים לב כי אם לא נקבל ערעור מצדך, החלטתנו תהיה סופית.

תודה על ההבנה והשיתוף פעולה.

בכבוד,
צוות התמיכה של פייסבוק!
קראו עוד
AI Automated Protection
AI Automated Protection
12:26 20 Mar 24
הבחירה הכי טובה שעשיתי זה ללמוד באקדמיה של אולה קגן האלופה,מורה לחיים היא מלמדת בצורה הכי מדויקת .
Tirunesh Worknach
Tirunesh Worknach
11:02 28 Aug 23
האקדמיה מספר 1 בארץץץאחרי המון חיפושים אחרי מקום טוב מצאתי את אולה האלופה עם יחס מהממם והמון סבלנות ושמחת חיים !הגעתי... לתוצאות שבחיים לא חשבתי שאצליח ככה מהר❤️קראו עוד
הדס עמרם
הדס עמרם
09:43 24 Aug 23
האקדמיה הכי טובה בהבטחה!!! סיימתי השבוע ללמוד קורס הלחמת ריסים עם כל הידע והחומרים הכי טובים שיש אולה מקסימה ויש לה לב... ענק ממליצה בחום❤️קראו עוד
שיר מלול
שיר מלול
04:33 24 Aug 23
אין כמו האקדמיה שלך בעולם ללא ספק עשיתי את הבחירה הכי נכונה לעצמי וללקוחות שליאולה מורה מס1🔝 , מורה מדהימה... משיקעה ולא עוזבת לרגע תמיד נותנת את כל הידע והכלים להצלחה, היה לי הזכות להיות תלמידה שלך אוהבת אותך❤️קראו עוד
Nawras Abo janp
Nawras Abo janp
20:48 23 Aug 23
אקדמיה מס 1יחס אישי , למידה אינטנסיביתלהגיע למשפחה של אולה ! - לבית שלה .סופר מקצועיתסופר אהובהמלמדת הרבה מעבר... למקצוע עצמו…ממליצה בחום !!!!!!!!קראו עוד
מיכאל בוהדנה
מיכאל בוהדנה
21:55 23 May 23
בחורה מדהימה ,יחס אישי ואוהב ,פשוט בחורה נדירה אין לי מילים .
Angel Wolf
Angel Wolf
10:51 23 May 23
המקום הכי מקצועי בישראל ללמידה בתחום הביוטי תודעת שירות גבוהה מאודהרגשה משפחתית ונתינה אינסופית
אוראל מלול
אוראל מלול
13:56 30 Nov 22
Ola kagan איפור קבוע
4.8
מבוסס על 24 ביקורות
js_loader